La II Carrera Benéfica de Algemesí por la enfermedad de Crohn se celebrará el 23 Mayo a las 19h.

Christian Ferragud participarà en el Garmin Triatló de Barcelono convidat per Accu Catalunya
divendres 20 febrer 2015 / AW

La II Carrera benèfica per la malaltia de Crohn i la Colitis Ulcerosa es celebrarà el pròxim 23 de Maig a les 19h en Algemesí. Enguany tindrà la seua eixida de la plaça Major amb un circuit urbà i cèntric.

CCjRGESW4AAL2qt

CCjRGQVXIAIZ4plA més, el seu promotor, Christian Ferragud, participarà el 21 de Juny en el Garmin Triatló de Barcelona, competirà en la modalitat per equips i formarà part d'un equip amb gent en la malaltia inflamatòria intestinal, EII, per a donar visibilitat.

El lema d'este grup d'esportistes és #NadaNosPara #ResEnsAtura. Ferragut serà l’únic esportista de la Comunitat Valenciana amb malaltia inflamatòria intestinal que participarà en este equip convidat per Accu (Asociació De Crohn i Colitis Ulcerosa) Catalunya. Christian Ferragut ha manifestat la seua satisfacció “perquè el problema no es fer esport i competir sinó fer-ho amb la malaltia de Crohn, que ja es un repte per a mi”.

«La II Carrera benéfica por la enfermedad de Crohn y la Colitis Ulcerosa se celebrará el próximo 23 de Mayo a las 19:00h. en Algemesí. Este año tendrá la salida en la plaza Mayor con un circuito urbano y céntrico.

Ademas, su promotor, Crhistian Ferragud, participará el 21 de Junio en el Garmin Triatló de Barcelona, competirá en la modalidad por equipos y formará parte de un equipo con gente de la Enfermedad inflamatoria Intestinal, (EII), para dar visibilidad.

El tema de este grupo de deportistas es #NadaNosPara#. Ferragud será el único deportista de la Comunidad Valenciana con la Enfermedad Inflamatoria Intestinal que participará en este equipo convidado por Accu(Asociación de Crohn y Colitis Ulcerosa) Cataluña. Crhistian Ferragud Ha manifestado su sastifación » porque el problema no es hacer deporte y competir, sino hacerlo con la enfermedad de Crohn, que ya es un reto para el».

 

 

Esta entrada fue publicada en articulos. Guarda el enlace permanente.